.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برگزاري همایش بزرگ دفاع مقدس در استان گلستان

شمال نيوز: همایش بزرگداشت دفاع مقدس استان گلستان و اختتامیه مسابقه خاطره نویسی دفاع مقدس در تالار فخرالدین اسعد گرگان برگزار می گردد.

به گزارش ساجدنیوز ،محمدرضا درویشی، مسئول دبیرخانه همایش بزرگداشت دفاع مقدس گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس همایشی پنج شنبه ۴ مهر ماه با مشارکت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان و جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر استان گلستان در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار می گردد.

وی افزود: در این همایش مقامات عالی رتبه کشوری و هیئت مدیره و دبیر کل جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار کشور و مسولین استانی و خانواده های شاهد و ایثارگر حضور خواهند داشت.

درویشی اظهار داشت: در این همایش نمایشگاه عکس حاج داوود عامری از جانبازان دفاع مقدس و تجلیل از خانواده های شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان و برنامه های متنوع دیگری نیز صورت می گیرد.

وی در ادامه گفت:در این همایش از دستاوردهای جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار استان گلستان و خبرگزاری شاهد(نمایندگی استان گلستان) رونمایی می شود

مسئول دبیرخانه همایش بزرگداشت دفاع مقدس استان گلستان در پایان گفت : علاقه مندان می توانند با تمدید شدن مسابقه تا 3 مهر ماه آثار خود را پیرامون مسابقه خاطره نویسی دفاه مقدس به پست الکترونیکی این مسابقه به نشانی: GolestanShahed@gmail.com ارسال نمایند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.081 seconds.